Sprawy w Urzędzie


Szanowni Państwo

W związku z decyzją o wygaszaniu funkcjonowania platformy SEKAP informujemy, że od 1 grudnia 2021r. wyłączona zostanie możliwość przesyłania wniosków przy użyciu platformy SEKAP do Urzędu.

Od 23 grudnia 2021r.  rozpoczną się prace konserwacyjne związane z przygotowaniem systemu SEKAP do zamknięcia. Od tego dnia System SEKAP będzie niedostępny, nie będzie możliwa komunikacja z urzędami i jednostkami za pomocą platformy SEKAP. Nie będzie możliwości zalogowania się na skrzynkę, ani pobrania pism. Dane zostaną nieodwracalnie usunięte ze wszystkich skrzynek kontaktowych. Operacja usunięcia jest nieodwracalna i nie będzie możliwości przywrócenia korespondencji do skrzynki.

Dla użytkowników platformy SEKAP została przygotowana instrukcja w jaki sposób należy pobrać korespondencję znajdującą się w skrzynce kontaktowej. Instrukcja dostępna jest na stronie SEKAP w miejscu - do pobrania oraz na stronie e.slaskie.pl w zakładce „SEKAP”.

Podmiot udostępniający informację:
Prezydent Miasta Racibórz
Informacja wytworzona przez:
Bożena Kotula
email: or2@um.raciborz.pl tel.:+48327550661
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Bożena Kotula
email: or2@um.raciborz.pl tel.:+48327550661
Data wytworzenia informacji:
11-02-2016 14:26:28
Data udostępnienia informacji:
19-11-2021 09:38:23
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie