Wyrażanie zgody na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w gruncie

16‑12‑2009

KARTA INFORMACYJNA
Urząd Miasta Racibórz, ul. Króla Stefana Batorego 6
Centrala nr tel. +48 32 755 06 00,
Wydział  Gospodarki Nieruchomościami nr tel. +48 32 755 06 68

 


Podstawa prawna

  1. Art.18 ust.2 pkt 9 lit."a" i art.30 ust.2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 40).
  2. Zarządzenie nr 1561/2017 Prezydenta Miasta Racibórz  z dnia 13 września 2017r. w sprawie zasad udostępniania nieruchomości  nie będących drogami zarządzanymi przez Prezydenta Miasta, a stanowiących własność Gminy  Miasta Racibórz w celu umieszczania urządzeń infrastruktury technicznej  z późn. zm.

Wymagane dokumenty
 
  1. Wniosek o umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w gruncie (patrz załącznik)
  2. Aktualna mapa sytuacyjno - wysokościowa do celów projektowych lub jej kserokopia z granicami zajmowanych działek zaznaczonymi kolorem zielonym, z narysowanymi kontrastowym kolorem powierzchniami zajęcia (osobno dla każdej działki) oraz z naniesionymi w kolorystyce zgodnej z infrastrukturą techniczną G7 (geodezyjna ewidencja sieci uzbrojenia terenu) zaprojektowanymi urządzeniami infrastruktury technicznej. Mapa musi być opatrzona oryginalnymi pieczęciami i podpisami Wnioskodawcy.

 

Sposób dostarczania dokumentów

Wymagane dokumenty należy dostarczyć do urzędu na jeden z poniższych sposobów:

  1. Przesłać pocztą tradycyjną.
  2. Złożyć bezpośrednio w urzędzie w godzinach pracy:
  • w sekretariacie Wydziału Gospodarki Nieruchomościami (pokój Nr 220 - II piętro) lub
  • w Biurze Obsługi Interesantów (parter)

 

Jednostka odpowiedzialna

Wydział Gospodarki Nieruchomościami (pokój Nr 220 - II piętro)

Numer telefonu +48 32 755 06 68


Opłaty

Brak


Termin udzielenia odpowiedzi

  • termin ustawowy - nie mają zastosowania przepisy rozdziału 7 Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • termin rzeczywisty- około 30 dni,


Tryb odwoławczy

Nie przysługuje
 

Inne informacje

W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia złożenia w sekretariacie Wydziału prowadzącego sprawę

 

Przetwarzanie danych osobowych

Stosownie do art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych  i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz.U. UE. L. Nr 119 poz. 1 z 2016r.) – dalej RODO:

  1. Administratorem Danych jest Prezydent Miasta Racibórz ul. Króla Stefana Batorego 6, 47-400 Racibórz, boi@um.raciborz.pl , tel. 32 755 06 00.
  2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych  to iodo@um.raciborz.pl.
  3. Celem przetwarzania danych osobowych jest wyrażenie zgody na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w gruncie i związanych z tym zobowiązań podatkowych i spraw windykacyjnych.
  4. Podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jest:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO - wykonanie umowy, której jest Pan/Pani stroną lub podjęcie działań na Pana/Pani żądanie przed zawarciem umowy,
  • art. 6 ust. 1 lit . c RODO - wypełnienia obowiązku wynikającego z przepisu prawa tj. ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami i ustawy z dnia 23 kwietnia 1964r. Kodeks cywilny.
  1. Na podstawie obowiązujących przepisów prawa, jeśli będzie to konieczne, Pana/Pani dane będą udostępniane innym administratorom, podmiotom przetwarzającym oraz osobom upoważnionym do przetwarzania danych osobowych, które muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki. Wymienieni odbiorcy danych zostaną zobowiązani do zachowania danych osobowych w poufności w procesie ich przetwarzania.
  2. Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  3. Dane osobowe zgodnie z kategorią archiwalną Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt będą przechowywane:
  • w sprawach wyrażenia zgody na umieszczenie urządzeń infrastruktury technicznej w gruncie dziesięć lat,
  • w sprawach podatkowych przez okres dziesięciu lat,
  • w sprawach windykacji przez okres pięciu lat, biegnący od czasu jej zakończenia.
  1. W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Panu/Pani prawo do:
  • żądania dostępu do danych dotyczących osoby, której dotyczą,
  • sprostowania danych osobowych,
  • żądania usunięcia danych,
  • żądania ograniczenia przetwarzania,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego.
  1. Podanie przez Pana/Pani danych osobowych jest warunkiem ustawowym. Jest Pan/Pani zobowiązana do ich podania, konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości zrealizowania przedmiotowego wniosku.
  2. Pana/Pani dane nie będą przetwarzane dla zautomatyzowanego podejmowania decyzji i nie będą profilowane.

Kategorie
Załatwianie spraw i procedury:
Wydział Gospodarki Nieruchomościami
Publikacje:
Załatwianie spraw i procedury

Dokumenty:
Plik doc Wniosek o umieszczenie urzadzeń infrastruktury technicznej w gruncie.doc
23-03-2022 11:21:18
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Typ dokumentu:
application/msword
Rozmiar:
70KB
Liczba pobrań:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu