Załatwianie spraw w urzędzie/Procedury


Pisma w sprawach załatwianych przez Urząd Miasta Racibórz mogą być przesyłane do Urzędu drogą pocztową, składane osobiście w godzinach przyjęć stron w Biurze Obsługi Interesantów lub w sekretariacie wydziału załatwiającego daną sprawę oraz przesyłane elektronicznie za pośrednictwem elektronicznej skrzynki podawczej dostępnej na Platformie SEKAP lub na Platformie ePUAP.

Adres skrzynki podawczej ePUAP: /xp47en3j9b/skrytka

Szczegółowe informacje o sposobach przyjmowania i załatwiania spraw, wzory wniosków, formularze elektroniczne dostępne są TUTAJ oraz na Platformie e-Usług Publicznych SEKAP.

Informacje o stanie przyjmowanych spraw, kolejności ich załatwiania i rozstrzygania publikowane są na Platformie e-Usług Publicznych SEKAP.

Podmiot udostępniający informację:
Prezydent Miasta Racibórz
Informacja wytworzona przez:
Marek Okrent
email: okrent.marek@um.raciborz.pl tel.:-
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Marek Okrent
email: okrent.marek@um.raciborz.pl tel.:-
Data wytworzenia informacji:
28-12-2015 10:00:00
Data udostępnienia informacji:
10-05-2016 13:44:33
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie